De IMU kwam begin dit jaar op mijn pad. Eerst omdat ik een mail van hun in mijn mailbox had, die ik niet kon plaatsen. Nu lang daarna lanceerden ze het boek “de markering tornado”. Nu was mijn interesse gewerkt. Hoe mijn interesse werd gewekt, wie is de IMU en hoe ze hun 10 jarig bestaan online gaan vieren, ga ik je allemaal vertellen in dit artikel. Lees je mee?

Wie/wat is de IMU?

IMU betekend letterlijk Internet Marketing Unie. En zijn het grootste online marketing platform van Nederland. Ze houden o.a. ondernemers op de hoogte van de nieuwste online marketing trends door middel van: E-books, blogs, video’s, podcasts, cursussen en evenementen.

De eigenaars van de IMU zijn Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren. En hebben naast de IMU ook nog een aantal dochterbedrijven: Huddle, Phoenix en Plug&Pay.


Hoe ik met de IMU in aanraking kwam?

In juli zat er een mail in mijn mailbox van de IMU. En ik was heel verbaasd, want ik kon de IMU helemaal niet plaatsen. Daarnaast gaven ze aan in de mail dat ik had deelgenomen aan een event en dat ze dat wilden opvolgen. Maar ik was nog nooit op een event van de IMU geweest, dus snapte er niks van. Op dat moment heb ik er ook niks mee gedaan.

Daarna zag ik een interview van Martijn bij een cursus van Simone Levie, waar ze het over het boek “de online marketing tornado” hadden. Ik was getriggerd en schafte toen ook het boek aan. Dit was zeker geen miskoop. Ik ben super blij dat ik hem gekocht heb. Er staat zoveel informatie, tips en tricks in, hoe online marketing werkt en hoe je dat het best kan inzetten voor je bedrijf.


Mijn ervaring met de IMU

Nadat ik dus het boek gekocht had, kreeg ik een uitnodiging om met de Tornado challenge mee te doen. Deze challenge was erop gericht om de tips en tricks uit het boek, gelijk in de praktijk te brengen. Omdat ik met de challenge mee had gedaan en die volledig had gevolgd, kreeg ik ook nog een certificaat. Leuk bedacht van ze.

Daarna heb ik een gratis coachingsgesprek gehad via de telefoon, om dat kijken wat ik kan met mijn bedrijf en of ik kan gaan samenwerken met de IMU. Voor nu is de IMU nog niet geschikt voor mij, maar in de toekomst kan ik het zeker overwegen. Vooral ook omdat ze ook community software en een geweldig betalingssoftware aanbieden.

Nu kijk en luister ik maar al te graag naar hun podcasts en video’s.


De details van het online feestje van de jarige IMU

Ik kocht het boek “de online marketing tornado“. Ik merk dat het lezen lastig vind. Nu hebben Tonny en Martijn de Tornado masterclass bedacht. Tijdens deze masterclass worden alle stappen die in het boek gedeeld worden, in een video uitgelegd. Dus als je niet van lezen houd en toch benieuwd ben naar de lessen uit het boek van de online marketing tornado. Dan is deze Tornado masterclass iets voor jouw. De waarde van deze masterclass is tussen de €1000,- en €2000,-.

Maar omdat de IMU jarig is en het 10 jarig jubileum viert, kan je de masterclass voor het bizarre bedrag van €350,- kopen. IK hoef er niet over na te denken. JIJ?

Wil je meer info? klik dan op de ze link om alle informatie over deze tornado masterclass te lezen.


Er komen nog een aantal verrassingen de komende weken. Die zal ik de komende tijd delen. Hou daarom mijn website in de de gaten.


Ga jij voor de Tornado Masterclass of koop je toch liever hun boek om al hun marketing strategieën rustig te lezen? IK vind het leuk om het te weten, dus laat een reactie achter!

Follow mijn blog met Bloglovin

Pin deze afbeelding op Pinterest om dit artikel te bewaren